26 Şubat 2017 Pazar

Tıkıntı/Beşiktaş

Eğer Beşiktaş'a yolunuz düştüyse açsanız ve nerede yesek diye düşünüyorsanız size ilk önereceğim yer mutlaka Tıkıntı olur.




Çevredeki üniversitelerin öğrencilerinin uğrak mekanı olan Tıkıntı'nın aslında en bilinen lezzeti Portekiz Usulü Piliç. Her ne kadar evde kendim yapmaya çalışsam da Tıkıntı'da yediğim gibi olmadı malesef.

Portekiz Usulü Piliç havuçlu ve biberli beşamel sosu, patates püresi, salatası ve pirinç pilavıyla servis ediliyor. Ben biberli ve acılı yemeklerden çok hoşlanmadığım için sosunu bibersiz tercih ediyorum.



Eğer Portekiz Usulü Piliç tercih etmek istemezseniz yine birçok alternatif bulunuyor.







Hem fiyatları açısından hem de çalışanlarının güler yüzü sayesinde her zaman memnun ayrıldım. 

Ayrıca eklemeden geçmek istemedim her zaman çay ikramları oluyor. 



Yeni lezzetler için takipte kalın.  (B)

Haritada görmek için; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder