6 Mart 2017 Pazartesi

Gazoz Kapaa /Çapa


Çapa veya Cerrahpaşa öğrencisi değilseniz tahminimce Gazoz Kapaa'nı duymamışsınızdır.
Olsun gelin ben anlatayım,

Kapıdan girer girmez sizi ''Memleket Gazozları'' karşılıyor. Hindistan cevizli gazozdan damla sakızlı gazoza kadar tam olarak 30 çeşit gazoz bulunuyor.



Dilerseniz yemekle birlikte menü şeklinde gazoz alabiliyorsunuz dilerseniz de bağımsız şekilde alabiliyorsunuz.
Eğer gazozları menüden bağımsız almak isterseniz size bir kart veriyorlar. Bu kartla birlikte alacağınız her 5 gazozdan sonra size 1 gazoz hediye ediyorlar. 




Ben bugün tercihimi Frambuazlı'dan yana kullandım. Arkadaşım ise Hindistan Cevizli Gazoz istedi. Ben daha önce Damla Sakızlı ve Hindistan cevizli gazoz içmiştim.İkisini de içtikten sonra ağızda çok keskin bir tad bıraktıkları için tekrar içebileceğimi zannetmiyorum. Benim aksime arkadaşlarım Hindistan cevizli Gazoz'u çok beğendi. 


Bütün bu gazoz faslından sonra yemeklerine gelirsek fena değiller; ancak yeteri kadar iyi değiller.  Ben tercihimi hamburgerden yana kullandım. Daha önce hamburger yediğim yerlerle kıyarlarsak malesef sınıfta kalır. Çünkü hazır burger köftesi kullanıyorlar ve bu da yeterince lezzetsiz yapıyor. 



Yeni lezzetler için takipte kalın.  (B)

Haritada görmek için; 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder