25 Mart 2017 Cumartesi

Shake Shack/ Akasya AVM

Bugün size çok güzel bir yerle gelmek isterdim ama malesef hayatımda yediğim en kötü hamburgeri anlatmaya geldim.
Geçenlerde Akasya AVM'de işimiz vardı, acıkınca bir şeyler yiyelim dedik. Shake Shack'i görünce girmek istedim. Aslında tereddüt etmedik değil çünkü Taksim şubesini için çok kötü olduğunu duyup her seferinde vazgeçtik. Keşke girmeseydik.



Ne yediğimize gelirsek: ben ShackBurger yedim, bildiğiniz klasik hamburger; arkadaşım ise Shock Stack yedi. Shock Stack'e gelecek olursak içinde bildiğimiz klasik hamburgerin içinde çıtır kızarmış Portobello mantarı var.İçinde Portobello mantarı böyle sanki farklılık katacakmış gibi görünse de zaten ağır olan hamburgeri daha da ağırlaştırdı.


Fiyatlarından konuşmak gerekirse verdiğimiz tek kuruşa değmedi.Gidip Burger King vb. bir yerden yeseydik daha çok değerdi. Shackburger 15.50 tl, Shake Stack ise 25 tl, patates kızartmalarının tanesi 6.50 tl,içeceklerin tanesi 6.75 tl. Yani toplamda 67 tl'ye rezalet bir yemek yemiş oldu.

Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder