25 Mart 2017 Cumartesi

Muhit/ Karaköy

Karaköy'ün ne kadar ünlü olduğunu bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum. Ben aslında çok sevmesem de geçenlerde bir arkadaş buluşması için Karaköy'de toplandık.
İş çıkış saati insan aç olunca yemeklere saldırıyor tabi hemen.

Karaköy'de daha önce bir arkadaşımla Muhit'e gitmiştim. Genel olarak memnun kalmıştık ta ki yeniden gidene kadar.

Karaköy biraz popülerliğinin etkisiyle birlikte fiyatları fazla şişirilmiş sanırım.


Zaten menüye baktığınızda da fiyatları göreceksiniz. Ben arka sayfasını çekmeyi unutmuşum ama size şöyle söyleyeyim bir çay 4,5 tl.


Bir makarnesever olarak Kremalı Tavuk Fettucini yemek istedim. Yemeğin gelmesi 20 dakika sürdü. Makarnayı kendileri açıp kesseler bu kadar uzun sürmezdi sanırım. Ne çok dolu ne de çok boş bir tabak geldi. Peki B sen bu makarnayı beğendin mi derseniz, hayır derim. Açlıktan makarnanın hepsini bitirdim ama tabakta resmen 1 parmak yağ kaldı. Hani siz makarnayı direkt olarak yağa mı batırdınız demek istedim.

Dürüst olmak gerekirse bu makarnaya ödediğim 24 tl ile evde 4 kişilik makarna yapardım.Hatta çok daha iyisini yapardım.

Tekrar gider misin sorularını duyuyor gibiyim. Cevap vereyim: evet giderim. Giderim ama yemek yemem;çay kahve içerim.Çünkü genel olarak çalışanları ve ortamı iyiydi.

Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

Haritada görmek için;


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder