25 Nisan 2017 Salı

Black Angus/Tophane

Hamburger yemekten bıkmadın mı dediğinizi duyar gibiyim, hemen cevap vereyim: vallahi de bıkmadım. Kaliteli yapılmış bir hamburgerin yerini tutabilecek tek şey zeytinyağlı yaprak sarmasıdır benim için.

Black Angus'a gelecek olursak, bir hocam gittiğini ve beğendiğini anlatmıştı ben de gidip deneyim sizlerle paylaşmak istedim. 


Hemen menüye bakacak olursak, et olarak 120-200-240-400 gr seçenekleri var. Ayrıca papatesler de hamburgerle servis ediliyor. Diğer yerlere nazaran 120 gr ve 200 gr arasında 2-3 tl'lik bir fark var. Şahsen böyle bir durumda benim tercihim 200 gr olur.


Benim tercihim içinde füme et olması sebebiyle Black Burger'den yana oldu.Size şunu diyebilirim ki uzun zamandır yediğim en iyi burgerdi. Kaliteli et kendisini farkettiriyor gerçekten.

 Arkadaşım Cheese Burger almıştı ve keşke ben de Black Burger alsaydım dedi. Füme et gerçekten yakışmıştı.

 Patatesleri de güzeldi bazen öyle yerler oluyorki sanki saman yiyormuş gibi hissediyorum. Allahtan burada öyle bir şey yoktu.

 2 kişi toplamda 58 tl ödedik. Karaköy'deki yağ içindeki makarnaya 24 tl ödedikten sonra bu lezzete bu fiyat normal geldi.

 Tekrar gider misin derseniz eğer evet giderim, hatta koşa koşa giderim.

 Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

 Haritada görmek için;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder