25 Nisan 2017 Salı

Happy Moon's/ Bahariye Caddesi

Siz sormadan ben söyleyeyim: evet yine hamburger yedim.

Bir sonraki lezzetim söz hamburger olmayacak.

Dün Kadıköy'e yolumuz düşünce yemek için Happy Moon's'a gidelim dedik. Bugüne kadar hep kahvaltı için gidip tıka basa doyarak ayrılmıştık. Ayrıca çalışanları her zaman çok kibar davranmıştı. Açıkçası bu benim tercihimi etkileyen bir durum. 



Ben yine hamburgerleri görünce dayanmadım. Bu sefer tercihimi Robin Hood Burger'den yana kullandım arkadaşımsa her zamanki gibi Cheese Burger tercih etti. Robin Hood Burger'de içinde ekstra olarak jambon ve mantar bulunuyor.

 İlk olarak hoşuma gitmeyen şöyle bir durum oldu: 120 gr ve 200 gr seçeneklerimiz var dediler. Her yerde böyle bu çok normal ancak 120 gr'da Pınar'ın burger köftesini 200 gr'da bizim özel köftemizi kullanıyoruz dedi. Bu durum bana mantıksız geldi. Ya köfteyi siz yapın gramajı düşük olsun ya da hiç bulaşmayın bu işe. Biz yine de 200 gr istedik.


Hamburgerin yanında patatesi, salatası ve 2 adet soğan halkası da geliyor. Hamburgeri hakkında yorum yapmak gerekirse 10 üzerinden en fazla 5 alır. Belki de mantar tadını bozduğu için beğenmemişimdir emin olamıyorum. Arkadaşımın da çok beğenediğini söyleyemem.

 Asıl felaket ise soğan halkasıydı:


Ben soğan halkasını çok severim. Hani patates yerine hepsi soğan halkası da olabilir. Happy Moon's'un soğan halkası ise rezaletti. Yediğim şey bildiğiniz un halkası gibi bir şeydi. Aşırı ağır bir un tadı vardı ayrıca yeni kızartılmamış hatta bildiğiniz bayattı. Yiyemeden bıraktık soğan halkalarını. 

Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ama haftaiçi 12:00-15:00 arasında %20 indirim varmış. Bu indirim haftasonları, kahvaltı,alkol ve et ürünleri için geçerli değilmiş.

 Peki B tekrar gider misin derseniz eğer sanırım giderim. Kahvaltısının hatrına giderim. Diğer öğünler için tekrar gitmem.

 Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

 Haritada görmek için;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder