4 Mayıs 2017 Perşembe

Ortaköy Mantı Evi/Ortaköy

Ortaköy deyince eminim hepinizin aklına ya kumpir ya da waffle geliyordur. Bana sorarsanız benim aklıma mantı geliyor.

2 sene önce Ortaköy'de takıcıların arasından geçerken tesadüf eseri Ortaköy Mantı Evi'ni görüp içeri girdik. İyi ki girmişiz diyorum.




Küçük bir dükkan burası ama dışarıda yediğiniz içi soya fasulyesiyle doldurulmuş fabrikasyon mantıları yok.Yani bildiğiniz aile işletmesi.



Menüde görebileceğiniz üzere fiyatlar çok abartı değil. Hatta kıymalı bir mantıya göre normal bile diyebilirim.



Mantıdan bahsedecek olursak dediğim gibi kıymalı mantı. Pişimi ise gayet iyi aşırı hamurlaşma yok. Ben mantıyı görüp fotoğraf çekmeyi unutup hemen naneyi döktüm yoksa naneli gelmiyor. Hem sarımsaklı hem de sarımsaksız yoğurt seçenekleri bulunuyor. Gönül sarımsaklı yemek isterdi ama dışarıda olduğumda soğan ve sarımsak yiyemiyorum.

 Her ne kadar bu gittiğimde yememiş olsam da önceden hem etli yaprak sarmasını hem de içli köftesini denemiştim. Ben sanırım kızartılmış içli köfteyi çok sevmiyorum. Biraz kuru geldi bana. Ha yenmez mi derseniz tabi ki yenir. Etli yaprak sarmasını da beğenmiştim gayet lezzetliydi ama yine de öncelikli tercihim zeytinyağlı yaprak sarması olur.

 Peki B tekrar gider misin derseniz eğer tabi ki giderim. Çünkü şimdilik İstanbul'da daha iyi bir mantı yemedim.

 Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

 Haritada görmek için;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder