4 Mayıs 2017 Perşembe

Happy Moon's/ Fenerbahçe

Çok değil daha 2 hafta önce Bahariye Happy Moon's'ta yediğim hamburgerden memnun kalmadığımı anlatmıştım. Evet dayanamadım yine gittim. Ama bi' sorun B neden gittin deyin. Gelin size anlatayım: Geçenlerde yine Moda'ya gittik arkadaşımla. Oradan bir başladık yürümeye bir baktık ki Fenerbahçe stadına gelmişiz. Buradan da devam edip Fenerbahçe Kalamış Sahili'ne kadar yürüdük.

Hem yürümenin hem de havanın biraz soğumasının etkisiyle acıktığımızı farkettik. Fenerbahçe Happy Moon's yani Köşk Happy Moon's'u görünce hadi yemek yiyelim dedik.

Ben soğuktan fotoğraf çekmeyi akıl dahi edememişim ama anlatayım. İsterseniz köşk tarafında isterseniz de hemen yolun karşısında yat limanının orada yolun kenarında yiyebiliyorsunuz. Biz yolun kenarında yiyelim dedik. Keşke demeseydik çünkü donduk.




 Soğuktan menüyü bile düzgün çekememişim siz düşünün artık ne halde yemek yedim.



 Tercihimi Jumbo Chicken'dan yana kullandım. İki katlı Tavuk Bonfile arasında jambon ve kaşar var. Ayrıca bolca barbekü sos kullanılıyor. Yanında da patates, haşlanmış sebze ve safranlı pilav getiriyorlar.

 Pilavdan başlamak gerekirse berbattı. Kaskatıydı aşırı diri bırakılmış pirinçler.
 Haşlanmış sebze özellikle karnabahar benim hayatımın aşkı diyebiliriz. Üstünde de çok hafif bir sarımsak tadı aldım.Benim için sorun değil.



Jumbo Chicken'a gelirsek eğer tavuklar iyi pişmişti. Ben az pişmiş et ve tavuktan nefret ederim. Başta da dediğim gibi barbekü sosu yoğundu eğer sevmiyorsanız ağır gelecektir. Kaşar ve jambon olayına gelecek olursak açıkçası jambon 1 dilim olunca öyle çok da bir fark olmuyor. Hani 2-3 dilim olsa tadını fark edebiliriz ama ince 1 dilimi fark etmek pek mümkün değil. Kaşar da tam erimemişti bence. Biraz daha erise daha mı iyi olurdu ona da karar veremiyorum. Çünkü kaşarlı yemekler bana genelde ağır gelir ve bu da ağırlaşmaya çok müsait bir yemek.

Genel olarak aslında doyurucu bir tabaktı.

Peki B tekrar gider misin derseniz hayır. Hayır çünkü Fenerbahçe sahildeki diğer yerleri de keşfetmek istiyorum.

 Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

 Haritada görmek için;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder