4 Mayıs 2017 Perşembe

Cherrybean Coffees/Moda

Şu İstanbul'da Moda sokaklarında gezinmek kadar sevdiğim başka bir şey yok sanırım. Sokakları gezip oradaki kafeleri keşfetmek sizce de eğlenceli değil mi?



 Yoldan geçerken hemen girişteki oturma yerleri gözümüze takıldı. Hava da güzel olunca hadi oturalım dedik ama asıl güzellik sonrasındaymış. Kendileri butik bir kahveciymiş. Sanırım bir başka şubesi de Galata'da varmış. İçeri girip siparişi verdikten sonra arkada bir bahçesi olduğunu gördüm. Madem böyle bir güzellik var neden bunu değerlendirmeyelim değil mi?




 Görebileceğiniz gibi kara tahta üzerine yazılmış bir menüleri var ve self servis. Arkadaşım Filtre Kahve aldı ben de Buzlu Karamel Mocha aldım. Fiyat olarak Starbucks'tan farkı yok. Mocha'nın tadı bana nedense her yerde aynıymış gibi geliyor ama arkadaşım filtre kahvesinin gerçekten iyi olduğunu söyledi.



 Kasanın önünde ödeme yaparken bir baktık ki kekler var. B durur mu hemen gözüme kestirdim bir tanesini. Kahveleri beklerken kedinin ciğere baktığı gibi baktığımı gören arkadaşım hadi gel alalım dedi. Öncelikle kekin adı Dark Side'mış. Kendisini bi 10 saniye ısıtıp servis ettiler. Üstündeki çikolata eriyor ama hani nasıl anlatsam suffledeki gibi aşırı erimiş bir çikolata yok ama puding kadar katı bir kıvamı da yok. Birazcık ağır da olsa afiyetle yeniyor.



 Bahçesinin tam fotoğraflarını çekemedim çünkü çok sakin bir ortamı vardı insanları rahatsız etmek istemedim. Bahçede banklar ve tabureler vardı. Sandalye falan hayal etmeyin yani. Binaların arkasında üstünüzde ağaç dallarının olduğu sakin bir bahçe..



Ayrıca fotoğrafta görebileceğiniz üzere bir de kütüphanesi var. Kütüphaneden kitap almak istiyorsanız 1 kitap koymak zorundasınız, bir nevi takas diyebiliriz.

Ayrıca çok fazla ders çalışan da vardı. Eğer bu tür kafelerde ders çalışabiliyorsanız, ki ben hiç çalışamam, önerebilirim.

Peki B tekrar gider misin derseniz eğer tekrar yolum düşerse uğrayabilirim ama yeni yerler de keşfedebilirim.

 Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

 Haritada görmek için;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder