28 Mayıs 2017 Pazar

Kev Snack Express/ Kadıköy

Geçenlerde instagramda tesadüf eseri bir yer gördüm ve arkadaşıma gidip deneyelim diye tutturdum. Sağolsun beni kırmadı ve sonuç Kev Snack.




Rex'in sol sokağından girdikten sonra az ilerde sizi karşılıyor Kev. Aslında hoş bir havası vardı mekanın. Ayrıca içerde de sigara içebiliyorsunuz.


Arkadaşım Cheese Burger aldı ben de Barbekü Soslu Kanat aldım.


Hamburger gerçekten lezzetliydi. Hamburger yanında patates kızartması ile servis ediliyor.. Gidip tercih edilebilecek bir lezzet.


Keşke Barbekü Soslu Kanat içinde güzel şeyler söyleyebilseydim. Öncelikle bir porsiyonda 10 adet kanat,, patates kızartması ve biber-domates geliyor. En sevdiğim sos barbekü olmasına rağmen hayatım boyunca böyle ağır bir şey yemedim. Bildiğiniz vıcık vıcık sos içindeydi. Ellerim, yüzüm her yerim battı. Sos o kadar ağırdı ki tavuklar nasıl pişmiş fark edilmiyor bile.Kısacası verdiğimiz tek kuruşa değmedi.

Bir daha asla gideceğimi sanmıyorum. Ayrıca geçen hafta bir arkadaşım daha ziyaret etmiş ve porsiyonlardaki kanat sayısını sekize düşürdüklerini ve fiyatların arttığını söyledi. Bu şekilde müşteriyi kazıklamaya çalışan yerleri hiç sevmem.

 Yeni lezzetler için takipte kalın. (B)

 Haritada görmek için;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder